W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz możliwości personalizacji serwisu, strona www.kzp.pl oraz zawarte w niej elementy innych dostawców (np. google, facebook, reklamodawcy) wykorzystują pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika. Użytkownik, który nie życzy sobie, aby pliki te były u niego zapisywane, może zmienić odpowiednie opcje swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji... Wyłącz ten komunikat
kzp
Nowy miesięcznik
filatelistyczny
już dostępny!
Biuletyn Filatelistyczny Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Wyszukiwarka

Menu główne strony

Katalogi Wiadomości Informator Kalendarz Sklepy Linki Kontakt Biuletyn Kanał RSS Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Katalogi

Znaczki FDC Całostki - kartki Całostki - koperty Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne
Reklama
Nowe znaczki i całostki
Zaprzyjaźnione strony
Najnowsze roczniki
Zn
2024
Cp
2024
Do
2024
Er
2024
Ps
2024

Zn
2025

PERFOMETRREKLAMA

Multipaczka: Poczta Polska wprowadza nową ofertę w oparciu o maile i SMSy

2013.05.23. 07:21

Sprawne i szybkie nadanie przesyłki dzięki internetowej aplikacji i mobilne powiadomienia o doręczeniu - to tylko niektóre elementy nowej oferty paczkowej Poczty Polskiej. Od 27 maja Klienci Poczty będą mogli korzystać z Multipaczki, która łączy zalety pięciu dotychczasowych produktów. Będzie prościej i co do zasady taniej. Zmiany to element strategii Poczty, której celem jest ekspansja na rynku paczkowym.

Multipaczka to rozwiązanie, które łączy pięć dotychczasowych ofert - Przesyłkę pobraniową, Paczkę pocztową PLUS, E-przesyłkę, Przesyłkę Gabarytową oraz Przesyłkę na warunkach szczególnych. W ramach oferty realizowane są przesyłki z zadeklarowaną wartością w określonym gabarycie i maksymalnej masie do 30 kg. Multipaczki można nadać w opakowaniu własnym lub w jednym z pięciu rodzajów EKO opakowań dedykowanych usłudze. Klienci biznesowi, korzystający dotychczas z usług, które skupiają się w Multipaczce, na nowe warunki przejdą od początku nowego roku.

- Poczta Polska zmienia się. Nowa oferta oraz dokonywane inwestycje są kolejnym tego dowodem. Dostosowujemy nasze produkty do trendów na rynku i potrzeb klientów, którzy oczekują prostych rozwiązań oraz szybkiej i profesjonalnej obsługi - podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. - Multipaczka to konsekwencja działań strategicznych jakie realizujemy. To kolejna odsłona Poczty Polskiej po mocnym uderzeniu, jakim był lifting naszych usług kurierskich - Pocztexu, który zaowocował rekordową sprzedażą w tym segmencie- dodaje Janusz Wojtas.

Szybciej

Nowy produkt znacząco ułatwia proces nadawania oraz obsługi. Aplikacja Elektroniczny Nadawca umożliwia przygotowanie przesyłki w domu lub w biurze - samodzielnie możemy wydrukować etykiety adresowe, budować bazę odbiorców, a informację o potwierdzeniu nadania otrzymamy na skrzynkę mailową. Klienci korzystający z usług pocztowych w sposób tradycyjny otrzymują natomiast jeden blankiet, na którym znajduje się pełen zakres oferty. Tym samym nie muszą tracić czasu na zastanawianie się, którą ofertę usługową wybrać, ponieważ mają jedną przejrzystą usługę wraz z usługami dodatkowymi do wyboru. Znacznym ułatwieniem dla klientów jest również ograniczenie formalności. Miejsce kilku obszernych regulaminów i cenników opisujących każdą z konsolidowanych usług paczkowych zastąpią czytelne regulacje związane z jedną usługą Multipaczka.

Tradycyjne awizo zostanie uzupełnione komunikacją sms'ową oraz mail. Klienci otrzymają powiadomienie o nadejściu przesyłki, zrealizowaniu usługi, a także awizacji. By skorzystać z tej możliwości, należy podać dane kontaktowe adresata oraz wykupić usługę dodatkową potwierdzenia doręczenia albo zwrotu. Status realizacji usługi na każdym z jej etapów klienci mogą sprawdzić samodzielnie na stronie internetowej www.sledzenie.poczta-polska.pl

Taniej

Oferta Multipaczka to także co do zasady niższa cena. W porównaniu do przesyłki pobraniowej, która będzie stanowić największy procentowy udział w Multipaczce, nowa oferta będzie tańsza we wszystkich kategoriach wagowych. Wysokość opłaty za przesyłkę zależy od masy przesyłki oraz wybranych opcji i usług dodatkowych. Klienci mogą dodatkowo obniżyć cenę korzystając z nadania towaru w jednym z pięciu ekologicznych opakowań Poczty Polskiej.

Lepiej

Każda z przesyłek traktowana będzie jako wartościowa z zadeklarowaną wartością 100 zł, bądź wyższą jeżeli klient złoży taką deklarację. Kolejnym atutem jest dodatkowe ubezpieczenie, którego najniższy próg opłaty wynosi 0,50 zł., dla przesyłki o wartości do 500 zł. Ubezpieczenie przesyłki o wartości do 20 000 zł kosztuje 2,20 zł. Nadawca za niewielką opłatę otrzymuje wysokie bezpieczeństwo powierzonych przesyłek.

Korzyści dla Klienta


Informacja prasowa Poczty Polskiej SA

Informacje

Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.

Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.

Wydrukowano z serwisu k@talog znaków pocztowych www.kzp.pl
zamknij