Użytkownicy iStore.pl nadadzą paczki taniej i szybciej
2013.06.05. 12:12
Poczta Polska nawiązała współpracę z iStore.pl, platformą sklepową Grupy Allegro. Klienci serwisu iStore.pl jako pierwsi na rynku mogą korzystać z preferencyjnych warunków na usługi Poczty Polskiej. Poczta w ramach współpracy zaoferuje swoim klientom oprogramowanie sklepowe iStore.pl z atrakcyjnym rabatem.
Nowa oferta Poczty to preferencyjne ceny i skrócony do niezbędnego minimum czas zawarcia umowy na przesyłki nadawane elektronicznie, dostępne dla ponad 3000 sklepów iStore.pl. Dzięki atrakcyjnym warunkom na usługę Pocztex i przesyłkę biznesową, sklepy iStore.pl będą mogły w szybki i wygodny sposób nadawać swoje przesyłki korzystając z aplikacji Elektroniczny Nadawca, platformy on-line Poczty Polskiej.
Cena usług kurierskich Pocztex dla klientów iStore.pl jest dostępna już od 11,50 zł netto - przesyłki biznesowej od 9,80 zł netto.
Sklep internetowy dla klientów Poczty
W ramach współpracy Poczta zaoferuje swoim dotychczasowym klientom możliwość założenia własnego sklepu internetowego w korzystnej ofercie iStore.pl.
- Nawiązana współpraca pozwoli nam dotrzeć z ofertą do jeszcze szerszego grona odbiorców. Chcemy być nie tylko firmą oferującą usługi logistyczne, ale dzięki możliwości sprzedaży oprogramowania iStore, uczestniczyć w tworzeniu nowych rynków zbytu na nasze usługi. Skorzysta na tym klient, który będzie miał dostęp do najlepszych na rynku narzędzi e-commerce i usług paczkowo-kurierskich po niższych cenach - mówi Sławomir Żurawski, odpowiedzialny za rozwój usług kuriersko-paczkowych w Poczcie Polskiej.
Rozwinięty rynek usług kurierskich sprawia, że kluczem do obniżenia czasu obsługi przesyłu towaru, a tym samym zmniejszenia kosztów po stronie klienta jest elektronizacja.
- Rynek usług kurierskich zmierza w kierunku pełnej elektronizacji procesu nadawania przesyłek. Celem, dla którego zacieśniliśmy współpracę z Pocztą Polską jest popularyzacja rozwiązań, takich jak ENPP Connector - integrator iStore.pl z Elektronicznym Nadawcą. Liczymy na to, iż preferencyjne ceny na przesyłki nadawane elektronicznie i ograniczony do 5 dni roboczych czas zawierania umów z Pocztą przyczynią się do usprawnienia procesu realizacji zamówień w sklepach na naszej platformie - mówi Joanna Kozińska, dyrektor serwisu iStore.pl.
Kierunek? Usługi paczkowo-kurierskie
Usługi paczkowo-kurierskie to jeden z głównym elementów strategii Poczty Polskiej, która zakłada zwiększenie potencjału spółki w tym segmencie. Pocztex - kurierskie ramię Poczty Polskie uległo całkowitemu przeobrażeniu. Firma wprowadziła powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki i planowanym terminie jej doręczenia. Jako jedyny dostawca logistyczny oferuje doręczanie przesyłki do 8 rano w miastach od 100 tys. mieszkańców. Zmiany w ofercie wpłynęły na wyniki odnotowywane w segmencie paczek kurierskich. W pierwszym kwartale br. pocztowy kurier zanotował bardzo silną dynamikę sprzedaży - to o 70 procent więcej nadanych paczek w porównaniu do I kwartału 2012 roku. Wzrost jest również widoczny w obszarze paczek pocztowych - o 15 procent więcej nadań przesyłki biznesowej miesiąc do miesiąca w tym roku.
źródło: Poczta Polska
Informacje
Artykuły Poradnik dla Filatelistów Handel Linki Usługi pocztowe Pomoc FAQ Serwis Serwisy specjalneKatalog
Znaczki Karty pocztowe Koperty pocztowe Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne Cennik znaczków wg katalogu FischerKontakt, publikacje
Formularz kontaktowy Biuletyn Filatelistyczny Zasady publikacji w serwisie KZP Nagrody dla autora i serwisuInformacje
Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.
Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.