W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz możliwości personalizacji serwisu, strona www.kzp.pl oraz zawarte w niej elementy innych dostawców (np. google, facebook, reklamodawcy) wykorzystują pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika. Użytkownik, który nie życzy sobie, aby pliki te były u niego zapisywane, może zmienić odpowiednie opcje swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji... Wyłącz ten komunikat
kzp
Nowy miesięcznik
filatelistyczny
już dostępny!
Biuletyn Filatelistyczny Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Wyszukiwarka

Menu główne strony

Katalogi Wiadomości Informator Kalendarz Sklepy Linki Kontakt Biuletyn Kanał RSS Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Katalogi

Znaczki FDC Całostki - kartki Całostki - koperty Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne
Reklama
Nowe znaczki i całostki
Zaprzyjaźnione strony
Najnowsze roczniki
Zn
2024
Cp
2024
Do
2024
Er
2024
Ps
2024

Zn
2025

PERFOMETRREKLAMA

Dostawcy usług masowych pod lupą klientów

2013.09.02. 14:14

Energia elektryczna, bankowość i usługi pocztowe - to dostawcy, których Polacy, opłacający rachunki za usługi masowe oceniają najlepiej. Tak wynika z badania "Polak 3.0 -czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?" przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini.

Najlepiej oceniono dostawców prądu - prawie 9 na 10 badanych, płacących rachunki za usługi masowe, było zadowolonych z jakości świadczonych usług. Usługi energetyczne doceniane były przede wszystkim w metropoliach (44 proc. bardzo dobrze, 45 proc. raczej dobrze) oraz dużych miastach ( 58 proc. bardzo dobrze, 26 proc. raczej dobrze)

Polacy usatysfakcjonowani są także sposobem świadczenia usług bankowych. Raczej dobrze lub bardzo dobrze o bankowości mówi 81 proc. respondentów, pochodzących zwłaszcza z metropolii powyżej 500 tys. mieszkańców (45 proc. oceniło usługi na poziomie bardzo dobrym, 37 proc. raczej dobrze).

Podobnie oceniane są także usługi pocztowe. Prawie 8 na 10 (36 proc. bardzo dobrze, 42 proc. raczej dobrze) badanych miało na ich temat pozytywną opinię. Najlepiej o usługach pocztowych wypowiadali się mieszkańcy wsi (41 proc. bardzo dobrze, 45 proc. raczej dobrze) oraz dużych miast (54 proc. bardzo dobrze, 25 proc. raczej dobrze)

- Poczta Polska aktywnie dostosowuje się do zmian zachodzących na rynku. Dywersyfikujemy działalność starając się dostarczyć naszym klientom usługi na jak najwyższym poziomie nie tylko w zakresie rynku pocztowego, ale także kurierskiego, bankowego i ubezpieczeniowego - podkreśla Jerzy Jóźkowiak, Prezes Poczty Polskiej S.A. - Jednym z priorytetów są dla nas e-usługi, takie jak przesyłka hybrydowa - czyli połączenie maila i tradycyjnego listu, czy neokartka - elektroniczna kartka, którą adresatowi dostarcza listonosz. Rozwijamy sieć nowych placówek, gdzie klient bez kolejki, za pośrednictwem samoobsługowego modułu do nadawania listów i paczek, może wysłać swoją korespondencję. Do 2017 r. na przystosowanie placówek pocztowych do nowego standardu chcemy przeznaczyć 190 mln zł - dodaje Jerzy Jóźkowiak.

Ocena świadczonych usług masowych to tylko część badania zrealizowanego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini. Poza ocenami dostawców, respondentów pytano także o chęć korzystania z nowych technologii w sprawach związanych z usługami masowymi. Całość badania zostanie zaprezentowana na XXIII Forum Ekonomicznego w Krynicy, podczas panelu dyskusyjnego "Polak 3.0 czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości". W debacie, której głównym tematem będą oczekiwania klientów wobec dostawców usług w dobie powszechnej cyfryzacji, wezmą udział: Michał Boni, Minister Administracji i Cyfryzacji, Bridget Cosgrave, Prezes DIGITALEUROPE, Jerzy Jóźkowiak, Prezes Zarządu Poczty Polskiej S.A., Zygmunt Solorz-Żak, Prezes Zarządu Polkomtel S.A., Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu BRE Bank S.A. i Maciej Witucki, Prezes Zarządu Orange Polska.

Panel dyskusyjny "Polak 3.0, czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?", odbędzie się 4 września 2013 (środa, II dzień Forum) o godzinie 12.05 w Nowym Domu Forum w Sali Jaworzyna.


Informacja prasowa Poczty Polskiej S.A.

Informacje

Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.

Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.

Wydrukowano z serwisu k@talog znaków pocztowych www.kzp.pl
zamknij