Już ponad 100 tysięcy klientów korzysta z elektronicznego awizo
2014.04.15. 10:15
Elektroniczne awizo przez sms lub e-mail to darmowa usługa z której korzysta już 100 tysięcy klientów Poczty Polskiej. Można ją zamówić w placówce pocztowej i u listonosza. Klienci wybierając te rozwiązanie otrzymują komunikat o oczekującej przesyłce na "komórkę" lub e-mailem. Popularność usługi wynika z potrzeb klientów, którzy dzisiaj oczekują, że większość spraw związanych z usługami masowymi będą załatwiać przez Internet lub sms.
Z udostępnionej przez Pocztę Polską usługi eINFO: awizo korzystają klienci dla których wygodniej jest odebrać elektronicznie informację, najczęściej poprzez sms ( to najpopularniejsza forma wybierana przez klientów) o nadejściu listu poleconego. Jak to działa? Poczta Polska, w przypadku gdy listonosz nie będzie mógł doręczyć listu, wysyła wiadomość z informacją o numerze przesyłki oraz adresem placówki, w której można ją odebrać. Wystarczy udać się do placówki pocztowej i podać otrzymany e-mailem albo sms-em numer listu poleconego, a pracownik Poczty wyda taką przesyłkę.
Poczta oferuje także elektroniczne potwierdzenie doręczenia paczki lub listu. Przy nadawaniu przesyłki należy wpisać numer telefonu komórkowego albo adres e-mail na dowodzie nadania. Wartość takiej informacji to 50 groszy. Sms-em albo e-mailem wysłana zostanie informacja, gdy tylko wysłana przez Klienta przesyłka polecona, przesyłka kurierska Pocztex Ekspres 24, Paczka EKSTRA24, PACZKA24 lub PACZKA48 dotrze na miejsce.
Obie funkcjonalności są pierwszymi z rodziny eINFO, która daje klientom możliwość pozyskiwania informacji związanej z przesyłkami pocztowymi drogą elektroniczną. Strategia Poczty Polskiej w obszarze listów zakłada nacisk na łączenie tradycyjnej korespondencji z mailami oraz coraz większą cyfryzację tego obszaru. Poczta systematycznie dołączą do oferty nowe usługi bazujące na nowoczesnych sposobach komunikacji. eINFO : awizo, ale także platforma envelo służąca do zakupu usług pocztowych przez Internet czy Strefy 24 z możliwością automatycznego korzystania z usług pocztowych to tylko niektóre z wprowadzonych w ciągu ostatniego czasu korzyści, dzięki którym Poczta Polska zmienia się w firmę nowoczesną, będącą dostępną dla Klientów w każdym miejscu i o każdej porze.
Informacja prasowa Poczty Polskiej S.A.
Informacje
Artykuły Poradnik dla Filatelistów Handel Linki Usługi pocztowe Pomoc FAQ Serwis Serwisy specjalneKatalog
Znaczki Karty pocztowe Koperty pocztowe Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne Cennik znaczków wg katalogu FischerKontakt, publikacje
Formularz kontaktowy Biuletyn Filatelistyczny Zasady publikacji w serwisie KZP Nagrody dla autora i serwisuInformacje
Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.
Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.